Aloitetaan!

Hei!


Ajattelin ruveta kirjoittamaan blogia. Tämä blogi kertoo elämästäni hevosten ja koirien parissa. Olen pian 20v täyttävä nainen etelä-savosta. Olen onnellisesti parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Meillä on muutto edessä maalle jonne saadaan hevoset omaan pihaan.

Ajattelin täällä kertoa meidän muutosta ja miten elämä lähtee sujumaan maalla. Saku(mieheni) on koko ikänsä asunut maalla lukuun ottamatta puolenvuoden asumista kerrostalossa minunkanssa. Minä taas olen elänyt kaupunki elämää melkein koko ikäni mutta silti kova halu maalle on ollut koko ajan. Olen pitänyt tallia ennenkin mutta en koskaan niin että asuisin hevosten kanssa samassa pihassa.

Löydettiin mieheni kanssa torista aivan unelma paikka ja heti seuraavana päivänä mentiinkin jo katsomaan tilaa. Siitä päivä eteenpäin niin kirjoitettiin jo vuokra sopparit. Ollaan niin onnelisia unelmat käyvät toteen. Muutto on elokuun ensimmäinen päivä sitä innolla odotellessa! 



















Voisin kertoa lyhyesti meidän eläimistä. Omistan siis lämminverisen ravurin joka tekee nykyisin ratsun hommia. Herra on Östen Scoop "Skuup". Skuup on yksi maailman kilteimmistä hevosista niin ihmisrakas. Skuupin kanssa meillä ei ole sen suurempia tavoitteita mutta tarkoitus olisi uudessa kodissamme paljon maastoilla ja käydä läheisellä ratsastus koululla lainaamassa kenttää ja tunneilla silloin tällöin. 






















Minulla on myös russ poni tamma Princess Lisbeth "Lissu" Lissu on raviponi. Luonteeltaan neiti on tamma mainen. 















Sitten minulta löytyy kaksi koiraa. Shih zu rotuinen narttu koira Cera ja Englannin Springer uros Topi. Näitten kahden seikkailuja tulette kuulemaan täällä Blogissa myös.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti